Müügitingimused Laurelia e-poes
Veebipoe Laurelia.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Laum OÜ(Müüja). Laum OÜ ei ole käibemaksukohuslane.
registrikood: 16020016
aadress: Siili 15, Tallinn, 13422
Füüsilist poodi ei ole.
Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Laum OÜ(Müüja) ja ostu sooritanud isiku (Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid ostmisel-müümisel veebipoes Laurelia.ee.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
- Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja on käibemaksu vabad. Laum OÜ ei ole käibemaksukohuslane.
- Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
- Müüja võib muuta Veebipoe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
- Veebipood ei liida tellimusi kokku üheks, see tähendab, et ei saada mitut tellimust ühe pakina.
- Veebipood ei liida tasutud tellimustele tooteid juurde, see tähendab, et tasutud tellimustes muudatusi teha ei saa.
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks täidab Ostja nõutud andmeväljad ning valib sobiva toodete kohaletoimetamise viisi. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab turvaliselt tasuda läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
- Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises Maksekeskus AS keskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi panga ja kaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kohaletoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
- Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
- Ostja kontrollib hoolikalt üle kõik tellimuse tegemisel sisestatud andmed oleksid õiged. Vigade korral võib tellimus hilineda või üldse kaotsi minna. Veebipood ei vastuta vale andmete esitamisel kaduma läinud või hilinenud kauba eest.
Kohaletoimetamine
- Kaupu tarnitakse ainult Eesti siseselt.
- Ostja saab valida tarneviisi:
- Itella/SmartPost tarne 3€.
- Tasuta tarne tellimustel üle 59€.
- Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3-8 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
- Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
- Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-le 4, puudub Ostjal taganemise õigus tootele, kui toote enda olemus seda ei luba või on Müüjal liialt keeruline kontrollida või muuta toode uuesti müügikõlblikuks nii, et ka tervisekaitse või hügieeni nõuded oleksid täidetud. Sellisteks toodeteks on näiteks kosmeetikatooted – huulepulgad, kreemid, seerumid jne. Taoliste toodete puhul võib kaupleja toote tagastamisest keelduda ka siis, kui pakend on suletud. Veebipoele ei saa seega tagastada ei kinniseid ega juba avatud pakendites kosmeetika tooteid.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades eritellimusena.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, esitades Müüjale kirjalikult vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus. Tagastamisavaldus peab sisaldama:
- Ees- ja perekonnanimi
- Kontakttelefon
- E-posti aadress
- Aadress
- Pangakonto andmed
- Tellimuse esitamise kuupäev
- Asja kättesaamise kuupäev
- Tagastatava kauba nimetus
- Kauba ostuarve number
- Tagastamise põhjus.
- Taganemise avaldus saata see e-posti aadressile info@laurelia.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Tagastatav toode peab sisaldama kogu ostudokumentatsiooni. Kauba küljes olevad etiketid ning kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled, niiskusekogujad, kileümbrised, karp jms), mis ei takista kaubaga tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata. Tagastatavad Tooted peavad olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
- Kauba tagastamise otsesed kulud katab Ostja, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule (nt vale või defektiga toode).
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Juhul, kui Ostja on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
- Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Raha kantakse tagasi samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Laum OÜ kontole.
- Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
- Kui toode on ostetud kampaania korras või komplektina ning koosneb mitmest tootest, siis tuleb tagastada kogu komplekt (st kõik tooted).
Pretensiooni esitamise õigus
- Veebipood ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
- Ostjal on õigus müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel pöörduda Veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tastuti e-postile info@laurelia.ee.
- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-kirja aadressile info@laurelia.ee, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
- Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Isikuandmete töötlemine
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Laum OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjana aadressile: info@laurelia.ee.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada järgneval lingil: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on Ostja jaoks tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Muud tingimused
- Väljaspool veebipoodi ostetud tooteid me ei tagasta ega asenda. Peate järgima tagastamis- ja vahetuspoliitikaid, mille on kehtestanud müüja, kelle juurest ostu sooritasite. Lisateabe saamiseks võtke ühendust müüjaga, kellelt tooted ostsite.
- Veebipoes kaupade juures kuvatud piltidel on illustreeriv tähendus. Tarbijal ei ole õigust kaupa tagastada seetõttu, et veebipoes toodud kauba pakendi foto ei vasta täpselt kättetoimetatud kauba pakendile, kui muus osas vastab kaup tellimusele ning on nime, koguse ja omaduste osas vastavuses kauba juures kuvatud infoga.
- Kõik laurelia.ee veebilehel toodud kauba kirjeldused, fotod ning muud andmed on autoriõigusega kaitstud ning nende kopeerimine või muul moel kasutamine ilma veebipoe omaniku nõusolekuta on keelatud.
- Laurelia.ee veebilehel võib olla avaldatud linke kolmandate isikute veebilehtedele, millel on omad kasutamis- ja isikuandmete kaitse tingimused, mille suhtes ei kanna laurelia.ee vastutust.
Kinkekaardi kasutamine
- Kinkekaart on kehtiv 6 kuud.
- Kinkekaarti saab kasutada ainult laurelia.ee veebipoes.
- Kinkekaarti ei saa vahetada rahaks.
- Kinkekaardi väärtusest väiksema ostu korral vaheraha ei tagastata.
- Kui valitud kingitus(t)e maksumus on suurem kinkekaardi väärtusest, tuleb ületatav summa täiendavalt tasuda.
- Kinkekaardi summa tuleb kasutada ära ühe korraga.
- Ostes koos kinkekaardiga laurelia.ee veebipoest ka muid tooteid, siis ei lähe kinkekaardi väärtus arvesse tasuta tarne arvestuses, kuna kinkekaardi puhul on tegemist mittetarnitava tootega.
- Kinkekaartide ostu puhul ei kuulu kinkekaardid annulleerimisele/tagastamisele (VÕS § 49/3) ja ei kuulu tasutud summa Ostjale tagasi maksmisele.